Jak zvládnout změny ve firmě, aby se tým neztratil motivaci?
Změny ve firmě jsou dnes už skoro na denním pořádku. Neustále se něco mění, ať už jde o nové projekty, inovace, reorganizace nebo dokonce změny v managementu. Mám pocit, že čím víc se firma mění, tím víc se lidé cítí nejistě. Jak tedy můžeme udržet týmovou motivaci během těchto turbulencí? Je jasné, že pokud zaměstnanci ztratí motivaci, produktivita jde dolů a to nikdo nechce. Jak to udělat, aby se lidé cítili součástí procesu a nebyli frustrováni? Zajímalo by mě, jaké strategie můžete doporučit pro udržení dobré nálady v týmu? Měli by lídři být více otevření komunikaci s týmem a vysvětlovat důvody změn? Nebo je lepší zaměřit se na malé vítězství, kterých mohou dosáhnout i během obtížných období? Jak zajistit, aby se zaměstnanci necítili jako pasažéři na lodi, která neustále mění směr? Existují nějaké osvědčené postupy, které pomohly jiným firmám v podobné situaci? Vím, že každý tým je jiný, ale co funguje obecně? Jaké nástroje můžou manažeři využít k tomu, aby podporovali pozitivní atmosféru i v těžkých časech? Odpovědi na tyto otázky by mi opravdu pomohly. Díky!