Succeed.cz/Fórum/Více příspěvků nebo více followerů – co je lepší pro úspěch na Facebooku?

Více příspěvků nebo více followerů – co je lepší pro úspěch na Facebooku?

Zajímalo by mě, co si myslíte o tom, jestli je v dnešní době lepší mít na Facebooku víc příspěvků nebo víc followerů. Vím, že obojí má své výhody a nevýhody, ale snažím se pochopit, co vlastně přináší více užitku pro podnikání či osobní značku. Pokud mám hodně followerů, ale málo aktivních příspěvků, nedaří se mi asi dostatečně zapojit lidi do diskuzí nebo k nějaké akci. Na druhou stranu, když se snažím pravidelně přispívat a zveřejňuji spoustu obsahu, tak se občas stane, že ti moji followeři nejsou tak aktivní a nedávají mi tolik zpětné vazby. Jak to vidíte vy? Jaký je ten správný poměr mezi množstvím příspěvků a počtem sledujících? Vlastně i to, jak často přispívat, může mít vliv na to, kolik lidí mě začne sledovat. Je lepší zaměřit se na kvalitní obsah s menším množstvím příspěvků nebo raději bombardovat svůj profil pravidelnými posty a doufat, že si mě lidé vyberou? Zajímalo by mě i to, co funguje vám – máte nějaké zkušenosti s tím, co je efektivnější pro zvyšování dosahu či engagementu? Jakým způsobem jste vybudovali svou sledovanost a jaký obsah vám pomohl získat více followerů? Myslím si, že tohle je téma, které zajímá hodně lidí, kteří chtějí uspět v online světě. Dík za názory!

205 slov
2.1 minut čtení
28. 11. 2024
Eliška Prokopová

Takže, co se týče počtu followerů versus příspěvků, je to dost o rovnováze. Mít hodně followerů je super, ale pokud je nezapojuješ pravidelným a kvalitním obsahem, budou jen pasivní. Na druhou stranu, když máš spoustu příspěvků a obsah není zajímavý, lidi to brzo přestane bavit a odfollowují tě.

Osobně si myslím, že je lepší zaměřit se na kvalitu než kvantitu. Když dáváš ven zajímavé a relevantní příspěvky, lidi se víc zapojují a to ti může přitáhnout i nové sledující. Vysoký engagement je pro algoritmus dobrý a víc lidí tak uvidí tvoje příspěvky.

Co se týče frekvence, tak radši 2-3 kvalitní posty týdně než každý den něco průměrného. Taky hrají roli trendy, grafika a interakce s lidmi v komentářích. Třeba se zapojit do diskuzí nebo odpovídat na otázky může pomoct zvýšit viditelnost.

Abych to shrnul: zaměř se na to, co tvou cílovku opravdu zajímá a experimentuj. Sleduj, co funguje a co ne. Tak si vybuduješ komunitu, která bude aktivní a bude tě chtít sledovat.

161 slov
1.6 minut čtení
2. 12. 2024
František Svoboda

Hele, tohle je fakt těžký. Z mýho pohledu je lepší mít víc followerů, protože když máš velkou základnu lidí, tak i s menším počtem příspěvků máš větší šanci, že se někdo zapojí. Ale zase pokud píšeš pořád a nemáš moc sledujících, tak ti to vlastně moc neprospěje. Je dobrý najít nějakou rovnováhu – pravidelně přispívat, ale ne přehánět to. Kvalitní obsah je klíč. Pokud tvoje příspěvky lidi baví a mají co říct, tak se ti budu vracet i bez toho, abys posílal příspěvky každý den. Taky se vyplatí sledovat, co funguje – zkoušet různé formáty jako videa nebo ankety může zvýšit interakci. A samozřejmě se zaměřit na to, aby ses s lidmi spojil, reagoval na komentáře a byl aktivní. Takže spíš kvalitní obsah s pravidelnými příspěvky a snažit se budovat vztah s followerama.

133 slov
1.3 minut čtení
20. 11. 2024
Michaela Králová
Succeed.cz/Články/Sociální sítě pro podnikání
Strategie pro efektivní marketing na sociálních sítích v roce 2024Objevte nejnovější trendy a strategie pro marketing na sociálních sítích v roce 2024 a zjistěte, jak je můžete využít k růstu vašeho podnikání!
1000 slov
10 minut čtení
13. 8. 2024
Lucie Černá
Přečíst článek
Podobné otázky