Co dělat, když mám pocit, že mi někdo účtuje víc, než by měl?
V poslední době začínám mít pocit, že platím víc, než bych měl. Nebo možná je to jen moje paranoia, ale už se mi několikrát stalo, že jsem dostal fakturu nebo účet a prostě jsem nevěřil svým očím. Přemýšlím, jestli je normální mít takové pochybnosti v obchodním světě, nebo jestli to jen ukazuje na moji nedostatečnou znalost toho, co by mělo být zahrnuto v cenách služeb. Možná jsem se dostal do situace, kdy mě někdo zkouší "přelstít", a to mi vážně dává zabrat. Jak to vlastně řešit? Mám se obrátit přímo na danou firmu a vyjádřit své obavy? Co když mě vezmou na lehkou váhu a vyhodí mě ze dveří? Zároveň si říkám, jestli nemám začít srovnávat ceny s jinými dodavateli. Ale co když zjistím, že opravdu platím víc? Jak pak reagovat? Vážně nevím, jak přistoupit k diskuzi o cenách bez toho, abych vypadal jako ten trouba, co neví, co dělá. Někdo mi říkal, že je dobré mít vše zdokumentované. Jak moc důležité jsou tyto dokumenty vlastně v případě sporu? Mám si všechny faktury schovávat jako poklad? A co když se ukáže, že jsem byl opravdu okraden? Jaká jsou má práva jako zákazníka v takové situaci? Můžu se obrátit na nějaký úřad nebo organizaci pro ochranu spotřebitelů? Jaké mám možnosti a jak moc je to celé komplikované? Omlouvám se za tolik otázek najednou, ale už cítím velký tlak a potřebuju poradit od lidí s více zkušenostmi. Děkuju všem za pomoc.