Jak zjistím, jestli je nová funkce produktu užitečná pro zákazníky?
Zajímalo by mě, jakým způsobem se dá zjistit, jestli je nová funkce, kterou plánujeme přidat do našeho produktu, skutečně užitečná pro naše zákazníky. Mám obavy, že bychom mohli investovat spoustu času a zdrojů do něčeho, co vlastně nikdo nebude chtít nebo potřebovat. Je jasné, že se můžeme obrátit na zpětnou vazbu od současných uživatelů, ale co když je to nedostatečné nebo neúplné? Jaké metody vám fungují při testování nových funkcí? Měli byste doporučit nějaké konkrétní techniky jako například A/B testování nebo focus group? Jaké metriky bych měl sledovat, abych pochopil, zda nová funkce opravdu zlepšuje zkušenosti uživatelů? A co uživatelské dotazníky, jsou efektivní, nebo je lepší jít cestou osobních rozhovorů? Zajímalo by mě také, jak se dá vyhodnotit úspěšnost přidané funkce po jejím spuštění – jak dlouho bych měl čekat na relevantní data? Případně, co když se ukáže, že funkce není pro zákazníky užitečná? Jak bych měl reagovat a co s tím dělat dál? Každý názor a zkušenost by mi velmi pomohly!