Jak zjistit, co si zákazníci opravdu myslí o našem servisu?
V poslední době hodně přemýšlím o tom, jak efektivně zjistit názory našich zákazníků na naše služby. Vždyť je to tak důležité, mít zpětnou vazbu, abychom mohli zlepšit naše služby a vyhovět jejich potřebám. Jenže, jak na to? Mám na mysli, že existují různé metody, ale nevím, co funguje nejlépe. Měli bychom posílat nějaké dotazníky po dokončení služby? Nebo je lepší se s nimi setkat osobně a probrat to? Co třeba průzkumy na sociálních sítích? Taky by mě zajímalo, jestli je dobré nabízet nějaké incentivy za vyplnění takových dotazníků. Někdy mám pocit, že zákazníci nechtějí být upřímní nebo se bojí říct, co si opravdu myslí. Jakým způsobem zajistit, aby nám řekli pravdu? A co když dostaneme negativní zpětnou vazbu? Jak s tím naložit? Měli bychom se snažit napravit chyby nebo radši ignorovat tyto názory a doufat, že se to zlepší samo? Není to přece jenom o tom, jak se pochválit za dobře odvedenou práci? Kde hledat inspiraci pro nové metody sběru zpětné vazby? Myslíte si, že je důležité mít otevřenou komunikaci se zákazníky a jak to prakticky udělat? Ráda bych slyšela vaše názory a nápady na tuto problematiku.