Succeed.cz/Fórum/Jaký marketing používat, když mám malý rozpočet?

Jaký marketing používat, když mám malý rozpočet?

Mám malý rozpočet na marketing a přemýšlím, jak ho maximálně využít. Zkoušel jsem pár věcí, ale nevím, co by mohlo fungovat lépe. Je jasné, že velké firmy mají výhodu s velkým množstvím peněz na reklamu, ale já se snažím najít kreativní způsoby, jak oslovit zákazníky bez toho, abych musel vydávat majlant. Slyšel jsem hodně o sociálních sítích, ale nevim, jak je efektivně použít. Mám se zaměřit na Facebook, Instagram nebo raději TikTok? A co třeba e-mailový marketing? Není to příliš staromódní? Jak efektivně cílit na svou skupinu zákazníků? A co SEO? Mám se do toho vůbec pouštět, nebo je to pro mě příliš komplikované? Taky bych chtěl znát názory na content marketing – myslíte si, že vytvoření blogu nebo videí by mohlo přitáhnout nové zákazníky? Jaké další levné strategie doporučujete pro malé firmy? Co třeba spolupráce s influencery nebo místními podnikateli? Jaké jsou vaše zkušenosti s těmito možnostmi? Prostě bych rád slyšel názory lidí, kteří to už zkusili a dokázali něco vybudovat i s omezeným rozpočtem. Jaké máte tipy a triky? Díky moc za rady!

175 slov
1.8 minut čtení
25. 9. 2024
Tereza Bečková

Jasně, malej rozpočet na marketing je fakt výzva, ale dá se to zvládnout. Sociální sítě jsou super – záleží, kde je tvoje cílovka. Facebook je fajn pro starší lidi, Instagram a TikTok spíš pro mladý. Zkus na nich tvořit obsah, co zaujme, třeba příběhy nebo krátký videa. E-mailový marketing je taky stále v kurzu, když to uděláš dobře, tak to může přitáhnout zákazníky zpátky.

SEO je důležitý, ale nemusíš se do toho pouštět hned – zkus aspoň mít nějaký klíčový slova na webu nebo blogu. Content marketing může mít velký přínos – blog nebo videa ti můžou pomoct budovat důvěru a přitáhnout lidi.

A spolupráce s influencery nebo místními podnikateli? To může být skvělý! Zkus najít někoho, kdo má podobnou cílovku a domluvit se na nějaké spolupráci.

Neházej flintu do žita, levný a kreativní způsoby existujou. Zkoušej různý věci a uvidíš, co funguje nejlíp.

144 slov
1.4 minut čtení
17. 12. 2024
Denisa Burianová

Když máš malý rozpočet, určitě se zaměř na sociální sítě, to je teď asi nejefektivnější. Facebook a Instagram jsou fajn pro vizuální obsah, ale TikTok hrozně frčí, pokud umíš něco zaujímavého natočit. Vytvoř si profil a začni pravidelně postovat. Nezapomeň na hashtagy a zapoj se do trendů.

E-mailový marketing není staromódní, pořád to funguje. Můžeš si vytvořit newsletter a nabízet nějaké akce nebo tipy, což lidi zaujme a můžeš je tím udržet.

SEO je dost důležitý, i když může vypadat složitě. Zkus třeba optimalizaci pro místní vyhledávání, když máš kamenný obchod. Je dobrý mít aspoň základní znalosti.

Content marketing – blog nebo videa můžou přilákat nový zákazníky, ale musíš mít nějaké zajímavé téma. Zaměř se na to, co lidi zajímá v souvislosti s tvojí nabídkou.

Spolupráce s influencery nebo místními podnikateli může být skvělá cesta. Hlavně když najdeš někoho, kdo má podobnou cílovku jako ty. Zkus se domluvit na výměně služeb nebo nějakých menších kampaních.

V podstatě experimentuj a sleduj, co funguje nejlíp. Mít malý rozpočet neznamená, že nemůžeš být kreativní a efektivní.

169 slov
1.7 minut čtení
15. 6. 2024
Milena Koutná
Succeed.cz/Články/Obchodní strategie
Digitální marketing vs. tradiční marketing: Jak najít ideální rovnováhu?Objevte, jak efektivně integrovat digitální a tradiční marketingové strategie pro maximální úspěch. Naučte se tipy a triky, které pomohou vaší značce ...
1000 slov
10 minut čtení
6. 5. 2021
Filip Procházka
Přečíst článek
Podobné otázky