Co dělat, když mi podnikání nepřináší zisk a nevím, kde dělám chybu?
Jsem v situaci, kdy už nějakou dobu podnikám, ale výsledky prostě nejsou takové, jaké jsem si představoval. Stále více přemýšlím, co dělám špatně. Mám dobrý produkt nebo službu, která se mi zdá být konkurenceschopná, ale zákazníci prostě nikde. Zkoušel jsem různé marketingové strategie, ale buďto nebyly efektivní, nebo mě stály spoustu peněz a čas. Většinou jsem narazil na úskalí online reklamy a SEO optimalizace, ale nic z toho nefungovalo tak, jak bych si přál. Ať už se snažím propagovat na sociálních sítích, nebo posílat e-maily potenciálním klientům, výsledky se nedostavují. Také mě trápí otázka cenové politiky – možná je cena příliš vysoká, ale zase mám pocit, že bych neměl podceňovat kvalitu toho, co nabízím. Jak mám zjistit, zda je problém v ceně, ve kvalitě produktu nebo v samotném marketingu? Přemýšlím také o tom, zda bych neměl zapojit někoho jiného do svého podnikání – třeba někoho s většími zkušenostmi v oblasti marketingu nebo prodeje. Ale je to vůbec dobrý nápad? Kde začít hledat? A co když je problém ve mně jako podnikateli? Mám se ještě více vzdělávat v oblasti podnikání a učit se od úspěšných lidí, nebo je to jen ztráta času? Jak se vlastně dá zjistit ta pravá příčina neúspěchu v podnikání? Existují nějaké konkrétní nástroje nebo metody pro analýzu toho, co dělám špatně? A co rady od ostatních podnikatelů - jsou opravdu užitečné nebo spíš jen teoretické? Jak najít správnou rovnováhu mezi učením se novým věcem a praktickým uplatněním toho všeho? Máte někdo podobnou zkušenost? Co jste udělali pro to, abyste přivedli své podnikání zpátky na správnou cestu?