Jak zjistit, co jsou moje osobní hodnoty pro značku?
Zajímalo by mě, jak vlastně zjistit, co jsou moje osobní hodnoty pro značku, kterou chci budovat. Mám pocit, že hodně lidí mluví o tom, jak důležité je mít jasnou vizi a hodnoty, ale já si nejsem úplně jistý, jak na to jít. Jaké kroky bych měl udělat, abych sám sobě objasnil, co pro mě osobně ty hodnoty znamenají? Mám zkusit napsat nějaké myšlenky na papír nebo se zaměřit na to, co mě v životě opravdu motivuje a co mi dává smysl? Když přemýšlím o značce, kterou chci vytvořit, jak moc by měly být mé osobní hodnoty v souladu s tím, co chci nabídnout zákazníkům? Je dobré mít některé hodnoty jasně vymezené nebo bych měl být otevřený a flexibilní? Jak se vlastně dostat k tomu, aby mé osobní hodnoty byly viditelné v mé značce a pomohly mi vybudovat silný vztah se zákazníky? Taky mě zajímá, jestli existují nějaké konkrétní techniky nebo cvičení, které by mi mohly pomoci při identifikaci těchto hodnot. Chtěl bych se posunout dál a fakt nevím, kde začít.