Succeed.cz/Fórum/Kde hledat tipy na investice pro začátečníky?

Kde hledat tipy na investice pro začátečníky?

V poslední době se hodně zajímám o investice, ale přiznám se, že jsem v tom úplný nováček. Často slýchám o tom, jak je důležité začít investovat co nejdříve, abychom si zajistili budoucnost a měli nějaké úspory na horší časy. Jenže nevím, kde vlastně začít. Zkoušel jsem pár článků na internetu, ale většina z nich je buď moc odborná nebo naopak příliš povrchní. Napadlo mě, že bych se zkusil zeptat tu. Jaké jsou podle vás nejlepší zdroje informací pro začínající investory? Můžete doporučit nějaké konkrétní weby, blogy nebo dokonce YouTube kanály, které se zabývají investováním? Máte zkušenosti s nějakými knihami o investicích pro úplné začátečníky? Co třeba nějaké online kurzy? Rád bych se dozvěděl víc o základních typech investic jako jsou akcie, dluhopisy nebo nemovitosti. Vím, že je důležité mít dobrý plán a strategii, ale moc nevím, jak začít s jejich vytvářením. Jak jste se vy dostali k tomu, že jste začali investovat? Pomohlo vám něco konkrétního v tom procesu? Budu opravdu vděčný za každou radu a tip, jak se posunout dál a rozšířit své znalosti o investování. Díky moc!

179 slov
1.8 minut čtení
15. 5. 2023
Lucie Pavlíková

Takže, jestli hledáš tipy na investice, co takhle začít s pár základními věcmi? Zkus se podívat na weby jako je Investopedia, tam mají spoustu článků pro začátečníky. Skvělý je taky YouTube, kde najdeš kanály jako Graham Stephan nebo Andrei Jikh, ti to vysvětlují dost jednoduše a srozumitelně.

Knihy? Doporučuji "Intelligent Investor" od Benjamina Grahama – klasika! Ale pro začátek by mohla být i "Rich Dad Poor Dad" od Kiyosakiho.

Co se týče online kurzů, tak Coursera nebo Udemy mají dobré programy o investování. Je tam hodně základních informací o akciích, dluhopisech a nemovitostech.