Succeed.cz/Fórum/Jak zvládat čas mezi prací a podnikáním?

Jak zvládat čas mezi prací a podnikáním?

Přemýšlím o tom, jak efektivně skloubit práci na plný úvazek s mým podnikáním, které se snažím rozjet. Často mám pocit, že času je málo a nemám dostatek prostoru věnovat se oběma těmto aktivitám naplno. Jak to děláte vy, kteří máte podobnou situaci? Jak plánujete svůj den, abyste zvládli povinnosti v práci a zároveň se dostatečně soustředili na rozvoj svého podnikání? Přemýšlel jsem o různých technikách time managementu, ale nevím, co by fungovalo nejlépe. Možná využíváte nějaké aplikace nebo speciální metody, jak si rozvrhnout čas? Kdy je podle vás nejlepší čas věnovat se podnikání – ráno, večer nebo o víkendech? A co dělat, když se práce nečekaně přetahuje a vy musíte dodělávat úkoly i po večerech? Jak si udržujete motivaci v obou směrech, když se cítíte unavení? Mám obavy, že pokud se mi nepodaří najít tu správnou rovnováhu, tak nakonec nebudu schopen ani jedné činnosti a ztrácím tím hodnotné příležitosti. Jak to zvládáte vy? Co byste mi doporučili?

157 slov
1.6 minut čtení
24. 3. 2023
Denisa Rybářová

Zvládat práci a podnikání fakt není sranda. Já osobně se snažím plánovat si dny dopředu. Používám Google kalendář a mám tam vyhrazený čas na práci, ale i na podnikání. Ráno vstávám dřív, tak kolem 5:30, abych měl aspoň hodinku na svoje projekty, když je klid. Večer pak po práci je to většinou o tom, co stihnu. Někdy to je jen půl hodiny, jindy víc, záleží na tom, kolik toho mám v práci. O víkendech se snažím věnovat podnikání víc, ale taky si dám pauzu, abych nevyhořel.

Co se motivace týče, tak je to těžký. Občas prostě nemám chuť a to se mi stává, když jsem unavený z práce. Snažím se najít rovnováhu. Dobrý je mít nějaké malé cíle, aby člověk viděl pokrok. A když něco nevyjde podle plánu, tak si říkám, že to prostě nevadí a jedu dál. Takže asi tak – plánování, malý cíle a občas si dovolit pauzu.

149 slov
1.5 minut čtení
13. 4. 2024
Vladimíra Marešová

S touto situací se potýká spousta lidí. Z vlastní zkušenosti vím, že klíčem je dobré plánování a prioritizace. Nejlepší je mít nějakou rutinu. Já osobně si dělám seznam úkolů na týden dopředu a pak si každý den vyhradím konkrétní čas na podnikání – většinou ráno před prací nebo večer. O víkendech se snažím věnovat celou sobotu tomu, ale nedřu to do úmoru.

Pokud se práce přetahuje, tak se snažím najít malé okénka během dne, kdy můžu něco udělat – třeba během oběda nebo pauz. A co se motivace týče, tak mě hrozně pomáhá vizualizace cílů a pravidelně si připomínat, proč to vlastně dělám. Hlavně se nesmíš nechat odradit a jít si za svým. Někdy to fakt není lehký, ale důležitý je najít si ten svůj styl a držet se ho.

129 slov
1.3 minut čtení
22. 1. 2024
Viktor Šváb
Succeed.cz/Články/Zaměstnání vs. podnikání
Jak najít rovnováhu mezi zaměstnáním a podnikáním: Strategie pro úspěchObjevte, jak efektivně skloubit zaměstnání a rozvoj vlastního podnikání, abyste dosáhli úspěchu v obou oblastech.
1000 slov
10 minut čtení
12. 11. 2020
Adam Veselý
Přečíst článek
Podobné otázky