Succeed.cz/Fórum/Co dělat, když se moje stránka propadla ve vyhledávačích?

Co dělat, když se moje stránka propadla ve vyhledávačích?

Nedávno jsem si všiml, že moje webová stránka, na kterou jsem tak tvrdě pracoval, začala klesat v žebříčcích vyhledávačů. Předtím jsem měl slušné umístění a lidé se na moje stránky pravidelně dívali, ale teď jako by všechno spadlo do nicoty. Nechápu, co se stalo. Možná jsem něco zanedbal? Není to poprvé, co slyším o algoritmech vyhledávačů, které se mění, ale tentokrát mě to fakt zasáhlo. Chtěl bych vědět, co mám dělat. Jak zjistit, proč moje stránka klesla? Mám prověřit své SEO? Mělo by to být snadné opravit? A co když jsem na něco zapomněl, jako jsou třeba klíčová slova nebo meta popisy? Měli byste doporučit nějaké nástroje na analýzu mého webu? Také nevím, jestli bych měl aktualizovat obsah nebo něco přidat. Zajímalo by mě i to, kolik času obvykle trvá, než se vidí nějaké výsledky po provedení změn. Nechci být bezradný a čekat na zázrak. Jak se tedy mohu dostat zpět na správnou cestu? Co byste dělali v takové situaci? Máte nějaké tipy nebo zkušenosti, které byste mohli sdílet? Děkuji předem za jakoukoli pomoc!

174 slov
1.7 minut čtení
29. 12. 2024
Elena Marková

Když se ti stránka propadla ve vyhledávačích, první, co bych udělal, je zkontrolovat Google Search Console. Tam můžeš zjistit, jestli jsou nějaké problémy s indexací nebo penalizace. Pak se podívej na klíčová slova, na která cílíš. Možná se změnila poptávka nebo konkurence. Zkus projít SEO faktory jako meta popisy, nadpisy a interní odkazy. Pokud máš starý obsah, zvaž jeho aktualizaci nebo přidání nových článků. Někdy pomůže i zvýšení rychlosti načítání stránky a mobilní optimalizace. Z nástrojů doporučuji Ahrefs nebo SEMrush na analýzu a sledování konkurence. Co se týče výsledků po změnách, obvykle to trvá pár týdnů, ale může to být i déle. Hlavně nevěš hlavu a měj trpělivost.

108 slov
1.1 minut čtení
12. 1. 2025
Vladimír Pech

Když ti klesla stránka, tak to může bejt pár věcí. Nejprv zkus zkontrolovat Google Search Console, jestli tam nemáš nějaký varování nebo penalizace. Taky je dobrý udělat audit SEO – zkontroluj klíčová slova, meta popisy a odkazy. Možná se něco změnilo v algoritmu a ty jsi to prostě neodhadl. Zkus aktualizovat obsah, přidat nový články nebo optimalizovat ten stávající, aby to bylo „fresh“. Nástroje jako Ahrefs nebo SEMrush ti můžou pomoct zjistit, co se děje. Když začneš s úpravama, může to trvat týdny až měsíce, než se to projeví. Ale nevzdávej to, pokus se zjistit, co funguje a co ne.

100 slov
1 minut čtení
18. 12. 2024
Martina Fojtíková
Succeed.cz/Články/Online marketing
Nejnovější trendy v SEO: Jak zůstat na vrcholu optimalizace pro vyhledávače?Podívejte se na nejnovější trendy v SEO a zjistěte, jak efektivně optimalizovat svůj obsah pro vyhledávače. Získejte praktické tipy pro maximalizaci o...
1000 slov
10 minut čtení
26. 1. 2024
Filip Procházka
Přečíst článek
Podobné otázky