Kdy má smysl investovat do placené reklamy?
Zajímalo by mě, kdy je ten správný čas přejít od čistě organické návštěvnosti na placenou reklamu. Vím, že organické SEO je důležité a dlouhodobé, ale někdy mám pocit, že to trvá příliš dlouho, než se výsledky projeví. Jak poznat, že už je třeba začít investovat do PPC kampaní nebo jiných forem placené reklamy? Je dobré mít nějaký konkrétní cíl nebo metriky, podle kterých se rozhodnout? Například, pokud moje webová stránka dosahuje určitého počtu návštěvníků měsíčně a já chci zrychlit růst, má smysl do toho investovat? Co když moje organická návštěvnost roste, ale já chci vyzkoušet i placenou reklamu jako doplněk? Měl bych si stanovit nějaký rozpočet a co všechno bych měl vzít v úvahu předtím, než do toho skočím? Rozhodování mezi placenou a organickou strategií mi připadá dost složité a asi bych chtěl slyšet názory ostatních podnikatelů, jak to mají oni. Kdy si říkali, že už je čas na reklamu a jaké měly výsledky? Je lepší začít s malým rozpočtem nebo rovnou investovat větší částku? Děkuji za všechny rady!