Jak se přizpůsobit novým technologiím při hybridní práci?
V poslední době se hodně mluví o hybridní práci a digitálních technologiích, ale mám pocit, že se v tom začínám ztrácet. Pracuju z domova i z kanceláře, což je super, ale jak se vlastně přizpůsobit všem těm novinkám, co se okolo nás dějí? Je tu tolik nástrojů a aplikací, že nevím, co je pro mě to pravé. Mám strach, že mi něco unikne a že nebudu stíhat sledovat všechny ty trendy jako je cloudové sdílení, videohovory nebo různé projektové managementové aplikace. Jak byste doporučili začít s učením těchto technologií, když nemám moc času? Měly by být nějaké priority, na co se zaměřit? Co když na to nejsem dostatečně technicky zdatný? A co motivace? Jak si udržet chuť se učit nové věci v tak rychle se měnícím prostředí? Taky bych rád věděl, jestli máte nějaké tipy na to, jak efektivně komunikovat s kolegy v hybridním režimu nebo jak si organizovat čas mezi domácí a kancelářskou prací. Co funguje vám? Máte nějaké osvědčené triky nebo nástroje, které vám pomáhají se orientovat v téhle digitální džungli? Opravdu bych ocenil cokoliv, co by mi pomohlo lépe se zorientovat a zapojit do toho všeho.
![Zuzana Chalupová](https://static.succeed.cz/R/3b15bfee1fee6555c4ce11d49c6b5a76187cfc63.webp)