Succeed.cz/Fórum/Co pomáhá při stresu z každodenních pracovních úkolů?

Co pomáhá při stresu z každodenních pracovních úkolů?

V poslední době mám pocit, že mě každodenní pracovní úkoly začínají zahlcovat. Práce se nahromadila, termíny se blíží a já jsem čím dál tím víc ve stresu. Zkoušel jsem různé techniky, ale zdá se, že nic nefunguje tak, jak bych si přál. Mám pocit, že se v tom trochu ztrácím a nevím, jak se s tím vypořádat. Chtěl bych se zeptat, co vám pomáhá zvládnout stres v práci? Jaké metody, tipy nebo triky používáte, abyste si udrželi klid a soustředění? Je to nějaká konkrétní technika, nebo spíš změna v myšlení? Možná nějaké aplikace na organizaci času nebo relaxaci? Jak si plánujete den, abyste se vyhnuli přetížení? Rád bych slyšel vaše zkušenosti a možná i něco, co mi pomůže najít způsob, jak lépe zvládat stres z pracovního života. Děkuji!

128 slov
1.3 minut čtení
1. 9. 2024
Zdeňka Vávrová
Zdeňka Vávrová

Tak to znám. Mě taky stres z práce někdy dost zabíjí. Zkusil jsem pár věcí, co mi fakt pomohly. Za prvé, plánuj si den dopředu. Ráno si dej pár minut a prostě si sepíš priority. Pomáhá mi to mít jasnější představu, co musím udělat a co může počkat. Zkoušel jsem i různé appky na organizaci, třeba Todoist nebo Trello, ale někdy stačí i obyčejnej blok a tužka.

Další věc je dělat si přestávky. I krátká pauza na kafe nebo procházka po kanceláři ti pomůže vyčistit hlavu. Taky se snažím cvičit, i když jen pár minut denně – jóga nebo nějaký jednoduchý cviky můžou hodně ulevit od napětí.

A ještě jedna věc – zkus meditaci nebo mindfulness. Jestli ti to nejde, tak aspoň pár hlubokých nádechů, když se cítíš pod tlakem. Mně to fakt pomáhá vrátit se do klidu.

Není to jednoduchý, ale když se na to zaměříš a zkusíš tyhle tipy, tak bys mohl najít něco, co ti sedne.

157 slov
1.6 minut čtení
26. 12. 2024
Vojtěch Janků
Vojtěch Janků