Jak napsat dobrý e-mail pro vyjednávání?
Když jsem si poprvé zkoušel vyjednávat přes e-mail, byl jsem opravdu nervózní. Přišlo mi to jako velká věda, protože člověk nemá ten osobní kontakt a je potřeba všechno napsat tak, aby to mělo ten správný účinek. Chci se zeptat, jak vlastně napsat dobrý e-mail pro vyjednávání? Existují nějaké specifické prvky, které by měl takový e-mail mít? Jak moc formální by měl být, když jde o vyjednávání o platu nebo možná o podmínkách spolupráce? Jaké fráze nebo slova by měly být použity, aby to vypadalo profesionálně a zároveň přátelsky? Je lepší začít s nějakým komplimentem nebo raději rovnou k věci? A co když dostanu odpověď, která není úplně pozitivní – jak na to reagovat v dalším e-mailu? Zajímalo by mě také, zda je lepší poslat krátký e-mail se stručným shrnutím nebo dlouhý s podrobnostmi? Děkuju za jakoukoliv radu a tipy, které by mi mohly pomoct napsat ten nejlepší e-mail pro úspěšné vyjednávání!