Jak najít rovnováhu mezi prací a volným časem?
Zajímalo by mě, jak to vlastně udělat, abych našel nějakou rovnováhu mezi tím, co musím dělat v práci a tím, co bych rád dělal ve svém volném čase. V poslední době se mi zdá, že se pořád točím jen kolem práce a mám pocit, že mi utíká spousta zajímavých chvil, které bych mohl trávit jinak. Vím, že je důležité mít i čas pro sebe, na koníčky nebo prostě jen na odpočinek, ale někdy je to fakt těžké. Jak si pak nastavit priority? Dává smysl mít nějaký plán nebo třeba režim? Mám zkusit si během týdne vyhradit určité dny na odpočinek a věnovat se aktivitám, které mě baví? A co když mi to pak nabourá pracovní výkon nebo termíny? Jak se s tím dá vypořádat? Občas mám pocit, že když si udělám čas na sebe, tak mě to pak spíš stresuje, protože vím, že mám nějaké úkoly, které musím dodělat. Několikrát jsem překročil hranici mezi prací a osobním životem a výsledkem bylo akorát vyhoření. Tak nevím, jestli je lepší jít do práce dřív a snažit se vše stihnout nebo si prostě říct dost a jít na procházku nebo do fitka bez výčitek. Jak to děláte vy? Máte nějaké tipy nebo zkušenosti, jak najít tu správnou rovnováhu mezi prací a relaxací? Je to vůbec možné se s tím naučit žít lépe?