Jak můžu lépe cílit na zákazníky pomocí dat?
Mám takovou otázku ohledně cílení na zákazníky, protože se snažím zlepšit svoji marketingovou strategii a potřeboval bych nějaké tipy. Zajímalo by mě, jak mohu využít data, která mám k dispozici, abych lépe oslovil své zákazníky. Například, co všechno bych měl analyzovat? Myslím tím jako demografické údaje, chování na webu nebo třeba historie nákupů. Jakou roli hrají sociální sítě v tomto procesu? Mám pocit, že je tam spousta informací, které jenom čekají na to, až je využiju správně. Zkoušel jsem už nějaké základní analýzy, ale výsledky nebyly takové, jaké jsem očekával. Možná dělám něco špatně nebo mám špatné předpoklady. Jak vy ostatní přistupujete k těmto datům? Jak je sbíráte a jak je interpretujete? Zajímalo by mě také, jestli existují nějaké konkrétní nástroje nebo software, které mi mohou pomoci s analýzou těchto dat a následným cílením na zákazníky. Co doporučujete pro malé podniky, které nemají velké rozpočty na marketing? Určitě existuje nějaký způsob, jak s tímto tématem pracovat efektivně i s omezenými prostředky. Díky za vaše názory a tipy!