Co dělat, když moje marketingová kampaň nezabírá?
Nedávno jsem spustil novou marketingovou kampaň pro svůj podnik a mám pocit, že všechno, co jsem udělal, bylo naprosto zbytečné. Strávil jsem spoustu času plánováním, vytvořil jsem atraktivní vizuály, napsal chytlavé texty a investoval do reklamy na sociálních sítích, ale výsledky se prostě nedostavují. Nezaznamenávám žádný nárůst návštěvnosti na webových stránkách a prodeje jakoby ustrnuly na mrtvém bodě. Přemýšlím, jestli je chyba v cílové skupině, kterou jsem zvolil, nebo jestli moje zpráva není dostatečně silná, aby zaujala lidi. Nebo se snad moje konkurence dostala do popředí a já jsem nikde? Je těžké říct, co dělám špatně. Zkoušel jsem různé kanály jako Facebook, Instagram a dokonce i Google Ads, ale vůbec to nefunguje. Napadá mě, jestli by nebylo dobré udělat nějaký průzkum mezi mými zákazníky, abych zjistil, co vlastně chtějí? Nebo bych měl přehodnotit celé nastavení kampaně? Jaké jsou vaše tipy na případné úpravy strategie? Mohli byste mi poradit, co bych měl udělat dál? Hledám tedy nějaké osvědčené rady nebo zkušenosti od lidí, kteří už podobnou situaci zažili. Jak jste to vyřešili? Jaké konkrétní kroky jste podnikli pro to, abyste oživili svoji marketingovou kampaň a začali konečně vidět výsledky?