Jak zjistit, kdy nabídnout další produkty zákazníkovi?
Přemýšlím nad tím, jak efektivně zjistit ten správný moment, kdy bych měl nabídnout zákazníkovi další produkty. Je to takové umění, podle mě. Někdy mám pocit, že když se zeptám příliš brzy, můžu zákazníka odradit nebo ho dokonce rozptýlit od původního nákupu. Na druhou stranu, pokud čekám příliš dlouho, může to vypadat, že nemám zájem o to, mu pomoci a nabídnout mu něco, co by mu opravdu mohlo vyhovovat. Zajímalo by mě, jestli máte nějaké tipy nebo osvědčené metody, jak poznat ten správný čas. Jaké signály sledujete? Dáváte zákazníkům nějaký prostor na rozmyšlenou nebo je naopak proaktivní přístup lepší? Taky jsem slyšel o různých technikách upsellingu a cross-sellingu, ale nejsem si jistý, jestli je vždy aplikovatelné. Jaké jsou vaše zkušenosti s těmito strategiemi a jakým způsobem jste zjistili, že je to pro vaše zákazníky přínosné? Rád bych znal názory lidí, kteří se v tom pohybují a mají už nějaké ověřené postupy. Myslíte si, že je rozdíl mezi online a offline prodejem v tom, kdy a jak nabízíte další produkty? Co třeba situace, kdy zákazník vyjadřuje nezájem? Jak v takových případech postupujete? Těším se na vaše rady a zkušenosti!