Kdy je nejlepší čas navrhnout zákazníkům další služby?
Už delší dobu se zabývám tím, jak správně přistupovat k našim zákazníkům, a jedna věc mě trápí víc než ostatní. Kdy vlastně přijít s návrhem na další služby, které by mohly zákazníkům pomoci? Mám pocit, že pokud to udělám moc brzy, můžu je odradit nebo naopak, když to udělám pozdě, tak ztratím šanci na upsell a příležitosti pro zvýšení tržeb. Zajímalo by mě, jestli existují nějaké ověřené metody nebo taktiky, které ostatní používají. Například, je lepší počkat, až zákazník dokončí první nákup, nebo ho oslovit hned po jeho registraci? Dále mě zajímá, jestli je dobré vycházet z nějakých konkrétních signálů chování zákazníka během nákupního procesu. Jaké momenty jsou podle vás klíčové pro nabídku dalších služeb? A co se týče komunikace – je lepší to říct přímo nebo spíš v rámci nějakého follow-upu po nákupu? Zajímá mě i váš pohled na to, jak důležité je znát potřeby a preference zákazníka předtím, než mu nabídnu něco navíc. Jak zjistit, co by mu mohlo vyhovovat? Bude to vždycky o tom mít správný čas a místo pro nabídku? Děkuji za všechny tipy a rady!