Co dělat, když zákazníci přestávají nakupovat?
Nedávno jsme si všimli něčeho, co nás začíná opravdu trápit. Naše prodeje klesají a my nevíme, co s tím dělat. Je to jako by se najednou všichni zákazníci rozhodli, že už nemají zájem nakupovat od nás. Zkoušeli jsme různé marketingové strategie, ale zdá se, že nic nezabírá. Přemýšlíme o tom, zda je problém v našich produktech, cenách nebo snad v naší komunikaci se zákazníky. Co když jsme udělali něco špatně? Jak můžeme zjistit, proč zákazníci ztrácejí zájem? Někdo říkal, že je důležité získat zpětnou vazbu od našich zákazníků, ale jak to udělat efektivně? Měli bychom je oslovit s anketou nebo raději s osobním dotazem? Dále se obáváme konkurence - možná nabízejí lepší ceny nebo kvalitnější produkty. Jak můžeme porovnat naše nabídky s těmi od konkurence a co by nám mohlo pomoci přivést zákazníky zpět? Myslíte, že máme zlepšit naši online prezentaci nebo se zaměřit na sociální sítě a influencery? Také jsme uvažovali o nějakých akcích nebo slevách, ale není to krátkodobé řešení? Potřebujeme nějakou dlouhodobou strategii pro obnovení zájmu o naše produkty. Jaké máte tipy a rady pro podnikatele v této situaci? Co byste dělali vy na našem místě?