Succeed.cz/Fórum/Existují nějaké aplikace na zlepšení soustředění?

Existují nějaké aplikace na zlepšení soustředění?

V dnešní době plné rozptýlení a neustálého tlaku je pro mě opravdu těžké se soustředit na to, co dělám. Pracovní úkoly, studium nebo dokonce jen domácí práce se mi zdají být náročné, protože mě neustále něco vyrušuje. Zkoušel jsem různé techniky, jak zvýšit svou produktivitu, ale stále se mi nedaří najít ten správný způsob, jak se opravdu soustředit. Napadlo mě, jestli existují nějaké aplikace, které by mi mohly pomoci s tímto problémem. Rád bych věděl, jestli máte nějaké tipy na aplikace, které vám pomohly zlepšit vaši schopnost soustředit se. Zajímá mě, jestli jsou to třeba aplikace na blokování sociálních médií nebo něco jiného. Vím, že existují nástroje pro plánování času a řízení úkolů, ale nevím, jestli tyto nástroje také pomáhají se samotným soustředěním. Jaké jsou vaše zkušenosti? Funguje to? Měli byste doporučit nějaké konkrétní aplikace nebo postupy, které vás osobně motivovaly k tomu, abyste se lépe soustředili a dokončili své úkoly? Předem díky za všechny rady!

156 slov
1.6 minut čtení
6. 12. 2023
Adam Valenta

Jasně, soustředění je dneska fakt těžký. Zkusil jsem pár aplikací, co mi pomohly. Například Forest je super, máš tam stromečky, který rosteš, když se nesmíš rozptylovat. Další dobrá je Freedom, ta ti dokáže zablokovat sociální sítě na nějaký čas. Pak je tu ještě Pomodoro Technique apps, třeba Focus Keeper, co ti pomůže pracovat ve sprintech a pak mít pauzy. Taky jsem slyšel o Todoist na plánování úkolů, což může pomoct udržet přehled a motivaci. Neboj se zkoušet, co sedne tobě. Hlavně si zkus vyčistit prostor kolem sebe a udělat si klidnou atmosféru.

92 slov
0.9 minut čtení
12. 9. 2023
Markéta Hanzlová