Jak se nejlépe připravit na networkingovou akci?
Když se chystám na nějakou networkingovou akci, mám pocit, že je toho tolik, co bych měl udělat, abych byl opravdu připravený. Ale co vlastně znamená být připravený? Měl bych se naučit nějaké fráze, nebo se zaměřit na to, jak se efektivně představit? A co třeba mít po ruce připravené otázky, které bych mohl položit ostatním? Myslím, že je důležité mít jasnou představu o tom, co vlastně chci z takové akce získat. Je lepší přistupovat k lidem s konkrétním cílem nebo si jen tak povídat a nechat věci plynout? Zajímalo by mě, jestli existují nějaké konkrétní tipy na to, jak se vyhnout nervozitě při oslovování lidí. Jak si udržet úsměv a pozitivní energii během takového setkání? Co když narazím na někoho, kdo mě úplně odradí nebo se mnou nebude chtít mluvit? Jak to zvládnout a nenechat se tím odradit od dalších kontaktů? Taky jsem slyšel o vizitkách - je to nutnost, nebo spíš přežitek? Jaké další materiály bych si měl připravit? A co po akci? Jakým způsobem udržovat ty nové kontakty, které jsem si udělal? Je dobré posílat e-maily s poděkováním nebo spíš čekat, až se ozvou oni? Všechno tohle mi vrtá hlavou a rád bych slyšel názory a zkušenosti ostatních. Jak jste se vy osobně připravovali na networkingové akce a co vám fungovalo nejlíp?