Succeed.cz/Fórum/Jaké aplikace mi pomůžou s organizací času?

Jaké aplikace mi pomůžou s organizací času?

Přemýšlím, jak zlepšit svou produktivitu a efektivněji si organizovat čas. V poslední době mám pocit, že mi utíká hromada důležitých úkolů a schůzek, a proto bych rád našel nějaké užitečné aplikace, které by mi s tím pomohly. Zajímalo by mě, jestli máte nějaké tipy na aplikace pro plánování dne, které by mi mohly usnadnit život. Hlavně hledám něco, co se dá snadno používat na mobilu i na počítači, aby se mi to dobře synchronizovalo a měl jsem vždy přehled o tom, co mě čeká. Rozhodně bych chtěl mít možnost nastavit si připomínky nebo upozornění, abych na nic nezapomněl.

Taky bych uvítal funkce pro sledování času stráveného na různých úkolech, abych mohl lépe vidět, kde trávím čas a co bych mohl zefektivnit. Myslíte, že existují aplikace, které kombinují plánování úkolů s kalendářem? Dále bych rád znal vaše názory na různé metodiky jako je Pomodoro nebo GTD (Getting Things Done) a jestli některé aplikace tyto metody podporují. Je dobré mít vše v jedné aplikaci nebo je lepší jednotlivé funkce mít rozdělené mezi více aplikacemi? A co třeba sdílení úkolů s kolegy nebo rodinou? To by pro mě bylo také super užitečné.

Pokud máte nějaké zkušenosti s konkrétními aplikacemi jako Trello, Todoist nebo Notion, budu rád za vaše názory a doporučení. Jak jste spokojeni s jejich funkcemi? Odpovídají vašim potřebám v organizaci času? Rád se poučím z vašich zkušeností a zkusím najít tu pravou aplikaci pro sebe. Díky za tipy!

235 slov
2.4 minut čtení
30. 6. 2024
Nikola Dobešová

Zdar, koukal jsem na to a doporučil bych ti zkusit Todoist. Mám ho už nějakou dobu a fakt funguje. Můžeš si snadno plánovat úkoly, nastavovat připomínky a má to i možnost synchronizace mezi mobilním telefonem a počítačem, což je super. Je to jednoduchý a přehledný.

Trello je taky dobrá volba, zejména pokud máš složitější projekty a potřebuješ vizuální přehled. Můžeš tam spolupracovat s ostatníma, což se hodí třeba pro sdílení úkolů s kolegy nebo rodinou.

Notion je taková univerzální aplikace, která umí snad všechno – od plánování až po sledování času. Můžeš si tam nastavit různý šablony podle toho, co ti nejvíc vyhovuje.

Pokud tě zajímají techniky jako Pomodoro, tak většina těchto aplikací má možnost časovače nebo nějaké pluginy, co to podporují. Osobně jsem měl největší úspěch s GTD v Todoistu – prostě si tam uděláš seznam úkolů a pak si je plánuješ podle priority.

Určitě je dobrý mít vše v jedné aplikaci, aby ses v tom zbytečně nemotal. Ale pokud máš rád specifické funkce, tak klidně můžeš použít víc aplikací dohromady.

Celkově záleží na tom, co ti sedne. Zkus pár z nich a uvidíš, co ti vyhovuje nejvíc.

186 slov
1.9 minut čtení
24. 10. 2023
Jitka Havelková

Na organizaci času ti můžu doporučit pár aplikací, co mi pomohly. Todoist je super pro plánování úkolů a má i hezkou funkci pro sledování času, což se ti může hodit. Můžeš si tam nastavit různé úkoly a upozornění, takže na nic nezapomeneš. Pak je tu Trello, to je fajn na vizuální přehled – můžeš si tam dávat karty s úkoly a přesouvat je podle pokroku. Notion je taky hodně univerzální, můžeš si tam udělat skoro cokoliv a mít to všechno pohromadě. Co se týče metodik, Pomodoro se dá snadno implementovat třeba v aplikaci Forest, kde si nastavíš časovač na práci a pak si děláš pauzy. Když chceš sdílet úkoly, Trello to umí skvěle, stačí pozvat ostatní. Z mý zkušenosti je lepší mít jednu aplikaci na plánování a úkoly dohromady, než se trápit s víc věcma. Zkus to, uvidíš, co ti nejvíc sedne.

142 slov
1.4 minut čtení
14. 4. 2023
Karel Burian
Succeed.cz/Články/Efektivní time management
Jak mít kontrolu nad svým časem: Nejefektivnější techniky time managementu pro podnikateleObjevte osvědčené metody a techniky time managementu, které vám pomohou lépe organizovat pracovní den a zvýšit produktivitu. Naučte se, jak řídit svůj...
1000 slov
10 minut čtení
2. 7. 2021
Adam Veselý
Přečíst článek
Podobné otázky