Jak si správně naplánovat den, abych byl produktivnější?
V poslední době přemýšlím o tom, jak si lépe uspořádat svůj čas. Všichni kolem mě říkají, že je důležité mít plán, ale já nevím, jak z toho chaosu, co mám v hlavě, udělat něco smysluplného. Dřív jsem si říkal, že stačí mít na stole pár poznámek a všechno se nějak udělá, ale teď už mi to tak nefunguje. Chtěl bych se ptát, jak vlastně správně naplánovat den, abych byl produktivnější. Myslíte si, že je dobré si ráno sednout a napsat si seznam úkolů? Nebo byste doporučili spíše nějakou aplikaci, která mi pomůže s organizací? Já sice používám kalendář v mobilu, ale přijde mi to takové nezábavné a neosobní. Jaké máte vy zkušenosti s tím, když si plánujete den? Pomáhá vám to víc se soustředit a být efektivní? A co třeba rozdělování úkolů podle priority? Mám pocit, že často dělám nedůležité věci místo těch zásadních a pak na konci dne mám pocit, že jsem vlastně nic nedokázal. Jak to děláte vy? Chci se cítit lépe a být více produktivní – máte nějaké triky nebo tipy na zefektivnění každodenního života? Jaké metody používáte pro maximální využití času? Uvítal bych jakékoliv rady nebo zkušenosti od vás všech. Díky!