Jak si nastavit pracovní rutinu doma, abych se vyhnul/a vyhoření?
V poslední době se mi zdá, že je čím dál těžší udržet si motivaci a soustředění při práci z domova. Sice mám flexibilní pracovní dobu, ale čím víc času trávím doma, tím víc se cítím vyčerpaný a unavený. Mám pocit, že mi chybí struktura a jasný plán, a často se mi stává, že se do práce vůbec nedokážu dostat nebo naopak pracuji až do noci bez přestávky. Zkoušel jsem různé metody, ale většinou to nevydrží déle než pár dní. Jak bych si mohl nastavit pracovní rutinu, která by mi pomohla lépe organizovat den, udržet si zdravou rovnováhu mezi pracovním a osobním životem a hlavně se vyhnout tomu nepříjemnému pocitu vyhoření? Existují nějaké osvědčené tipy nebo triky, které by mohly fungovat, jako třeba plánování přestávek nebo stanovení jasných pracovních hodin? Jak si můžu vytvořit prostředí, které mě bude motivovat k produktivitě a zároveň mi nedovolí příliš dlouho zůstat v jednom režimu? Těším se na vaše zkušenosti a rady.