Jak zvýšit sebedůvěru v práci?
Rád bych se zeptal, co konkrétně mohu udělat pro zvýšení své sebedůvěry v pracovním prostředí. V poslední době jsem si všiml, že mám problém vyjadřovat své názory během týmových schůzek a občas se cítím, jako bych na sobě měl jakýsi závan nejistoty. Zajímalo by mě, jestli existují nějaké osvědčené techniky nebo strategie, které by mi mohly pomoci posílit moji sebedůvěru a sebejistotu při prezentaci svých myšlenek před kolegy. Také bych chtěl vědět, zda je dobré hledat zpětnou vazbu od ostatních, nebo jestli je lepší se snažit najít si vlastní cestu bez toho, abych byl ovlivněn názory druhých. Kromě toho přemýšlím, jestli má smysl investovat do nějakého školení nebo kurzu zaměřeného na rozvoj měkkých dovedností, které by mohly podpořit moji sebedůvěru. Měl někdo z vás podobný problém? Jak jste ho řešili? Děkuji za jakékoli rady a tipy.