Jak na rozpočet, když mám proměnlivý příjem?
Mám takový problém s tím, jak si udělat rozpočet, když se můj příjem dost často mění. Pracuji jako freelancer a občas mám měsíce, kdy vydělám slušné peníze, ale pak zase přijde měsíc, kdy je to skoro na nule. Vlastně nevím, jak si správně rozplánovat výdaje, abych z toho nevyšel úplně na nulu. Jak mám přistupovat k plánování rozpočtu, když nemám stabilní příjem? Mám si dávat nějaké rezervy, nebo se snažit utrácet jen to, co vím, že určitě budu mít? A co když mi třeba v jednom měsíci příjde fakt hodně zakázek a já si budu chtít dopřát něco víc? Mám se bát o to, že pak zas přijde období nic? Jak se tedy lépe orientovat v těchto proměnlivých příjmech a jak se nenechat strhnout k tomu, abych všechno utratil hned? Zajímá mě i to, jestli existují nějaké tipy nebo strategie na to, jak si vytvořit nějaký funkční systém pro rozpočet při takovémhle zaměstnání. Budu vděčný za každý názor nebo radu od někoho, kdo tohle zvládá lépe než já.