Succeed.cz/Fórum/Jaké procesy se nejlépe hodí k automatizaci?

Jaké procesy se nejlépe hodí k automatizaci?

Zajímalo by mě, jaké konkrétní procesy ve firmách nebo v osobním životě se nejlépe hodí k automatizaci? Myslím tím věci, které nám mohou ušetřit spoustu času a energie. Například, jak automatizace ovlivňuje správu e-mailů, fakturaci nebo třeba plánování schůzek? Zajímalo by mě, jestli jsou nějaké oblíbené nástroje nebo softwary, které lidé používají pro tento účel. A co úkoly, které se opakují každý týden? Jakými způsoby bychom mohli udělat naše workflow efektivnější a méně stresující díky automatizaci? Rád bych slyšel názory a rady od těch, kteří mají zkušenosti a víc se v tom vyznají. Jaké procesy jste automatizovali vy a jaký to mělo dopad na vaši produktivitu?

106 slov
1.1 minut čtení
29. 11. 2023
Rudolf Dubský

Automatizace je super a může fakt dost pomoct v různých oblastech. Co se týče e-mailů, tak já používám filtry a pravidla ve svém e-mailovém klientu, což mi ušetří spoustu času. Třeba když dostanu faktury, tak je automaticky třídím do složky, takže to nemusím pořád procházet. Plánování schůzek? Na to je dobrý nástroj jako Calendly nebo Doodle, kde si lidi můžou sami vybrat termín podle toho, kdy mám volno, takže se zbavím zbytečného dohadování.

Co se týče opakujících se úkolů, já používám Todoist nebo Trello. Mám tam nastavené opakující se úkoly, takže mi to připomene, co mám kdy udělat. Další věc je automatizace fakturace – k tomu jsou skvělé softwary jako Fakturoid nebo Invoice Ninja, které ti faktury naučí posílat automaticky.

Zkrátka, automatizace šetří čas a snižuje stres. Zkouším pořád nové nástroje a je dobrý sledovat, co funguje nejlíp pro tvoje potřeby.

141 slov
1.4 minut čtení
23. 8. 2024
Kristýna Pešková

Automatizace může být super užitečná v různých oblastech. Třeba správa e-mailů, to je pecka! Můžeš nastavit filtry a pravidla, takže důležitý zprávy se ti hned dostanou na oči a ty zbytečný se schovají. Na fakturaci je fajn používat nějaký software jako je třeba Fakturoid nebo i různý účetní systémy, co umí automaticky posílat a sledovat faktury. Plánování schůzek? Tady se hodí nástroje jako Calendly, který ti umožní ostatním vybrat si čas podle tvých volných slotů.

Opakující se úkoly každý týden? To je jasný kandidát na automatizaci! Třeba si můžeš naplánovat e-maily nebo reporty, co se mají posílat automaticky. V práci používáme Trello a Zapier pro propojení různých aplikací a to hodně šetří čas. Když dáš dohromady tyhle nástroje, tak fakt můžeš ušetřit spoustu stresu a soustředit se na důležitější věci. Z vlastní zkušenosti – po zavedení těchto automatizací jsem měl víc času na projekty, který mě fakt baví.

148 slov
1.5 minut čtení
22. 9. 2024
Rudolf Rada
Succeed.cz/Články/Digitalizace
Jak efektivně aplikovat automatizaci v podnikových procesechPrůvodce, jak využít technologie k optimalizaci pracovních postupů a zvýšení produktivity.
1000 slov
10 minut čtení
21. 9. 2023
David Horák
Přečíst článek
Podobné otázky