Succeed.cz/Fórum/Co přidat, aby se lidem lépe nakupovalo na telefonu?

Co přidat, aby se lidem lépe nakupovalo na telefonu?

Nedávno jsem se zamýšlel nad tím, jak je dnešní nákupní zkušenost na mobilních zařízeních dost odlišná od nakupování na počítači. Všichni víme, že většina lidí dnes používá telefony k nakupování, ale co vlastně dělá ten správný zážitek z mobilního nakupování? Napadlo mě, že bych rád zjistil, co by mohlo vylepšit celkovou atmosféru a pohodlí při nakupování z telefonu. Mám na mysli takové detaily, které by mohly zákazníkům usnadnit rozhodování a zrychlit celý proces, protože jak víme, rychlost je v online světě klíčová. Měly by být například fotografie produktů ještě kvalitnější a detailnější, nebo by mohl být web více optimalizovaný pro dotykové ovládání? Co si myslíte o možnosti přidat funkci rychlého nákupu? Zaseknutí se v košíku může být frustrující a někdy i odradit zákazníky od dokončení objednávky. Možná by se hodil i chatovací bot, který by okamžitě odpovídal na otázky zákazníků přímo v aplikaci. Co třeba zjednodušení procesu registrace? Je to věc, která mnohým lidem zabere hodně času a nervů. Jaké další funkce byste považovali za důležité pro zlepšení uživatelského zážitku při nakupování na telefonu? A co třeba personalizace na základě předchozích nákupů? Mám pocit, že pokud bychom mohli nějakým způsobem zvýšit komfort a přehlednost při nakupování z mobilu, určitě bychom získali více spokojených zákazníků. Ještě mě napadlo, jak důležitá je bezpečnost platebních metod. Myslíte si, že dnes lidé více důvěřují platebním aplikacím než dřív? Jaké máte zkušenosti vy? Rád bych slyšel názory ostatních na to, co všechno by mohlo vylepšit mobilní nakupování a co funguje u vás.

247 slov
2.5 minut čtení
29. 3. 2024
Jindřiška Koubová

Myslím, že je hodně důležité mít co nejjednodušší rozhraní, když nakupuješ na telefonu. Rychlý nákup je super nápad, protože čekání v košíku je fakt otravný a může odradit. A co se týče fotek, pravda, čím kvalitnější a větší, tím líp. Uživatelé chtějí vidět detaily produktu, když nakupují přes mobil. Optimalizace pro dotykové ovládání by taky pomohla, aby se to dalo snadno ovládat jednou rukou. Registrace by měla být co nejrychlejší, klidně třeba možnost přihlášení přes sociální sítě nebo biometrické údaje. Chatovací bot? To už dneska bude skoro standard, lidi chtějí rychlé odpovědi. Personalizace podle předchozích nákupů? To je skvělý nápad, lidé milují doporučení na míru. A bezpečnost plateb je fakt klíčová – teď už lidi víc důvěřujou různým aplikacím na platby, ale pořád je dobrý mít víc možností a zabezpečení. Celkově víc pohodlí a menší frustrace by určitě vedly k větší spokojenosti zákazníků.

143 slov
1.4 minut čtení
12. 8. 2024
Eduard Kučera

Jo, tohle je fakt dobrá otázka. Když nakupuju na mobilu, tak mě dost irituje, když se stránka dlouho načítá nebo je blbě optimalizovaná pro dotyk. Fotky produktu bych určitě chtěl vidět v lepší kvalitě, jasně a z různých úhlů. Rychlý nákupní tlačítko by bylo super, někdy se mi nechce projíždět celý košík. A chatovací bot? To je dobrý nápad, občas potřebuju rychlou odpověď na nějakou otázku ohledně produktu. Co se týče registrace, tak to většinou vzdávám, když je to moc komplikovaný, takže zjednodušení by bylo fajn. Personalizace podle předchozích nákupů taky zní dobře, aspoň bys měl víc relevantních nabídek. A co se týče bezpečnosti plateb, tak jo, lidi už asi víc důvěřujou mobilním platbám než dřív, ale stejně si vždycky radši zkontroluju všechno dvakrát. Myslím, že čím víc se to usnadní a zpřehlední, tím víc lidí bude nakupovat přes telefon.

140 slov
1.4 minut čtení
1. 7. 2024
Helena Bláhová
Succeed.cz/Články/E-commerce trendy
Jak optimalizovat vaše e-shopové stránky pro mobilní uživatele?Zjistěte, jak efektivně optimalizovat váš e-shop pro mobilní zařízení. Přečtěte si tipy a triky, které zajistí, aby váš web byl atraktivní a plně funk...
1000 slov
10 minut čtení
25. 12. 2023
Filip Procházka
Přečíst článek
Podobné otázky