Succeed.cz/Fórum/Jaké nástroje na automatizaci zákaznického servisu by měl mít můj e-shop?

Jaké nástroje na automatizaci zákaznického servisu by měl mít můj e-shop?

Zdravím všechny, chtěl bych se zeptat, jaké nástroje na automatizaci zákaznického servisu byste doporučili pro svůj e-shop? Zajímá mě, co všechno je potřeba mít, aby to fungovalo efektivně. Myslím tím třeba chatboty, které by mohly odpovídat na časté dotazy nebo nějaké systémy pro sledování objednávek a řešení problémů. Mám pocit, že v dnešní době, kdy se vše digitalizuje, je důležité mít něco, co zákazníkům usnadní komunikaci a zrychlí celý proces. Slyšel jsem o různých platformách jako Zendesk nebo Freshdesk, ale nevím, zda jsou pro mě to pravé. Jaké máte zkušenosti s jejich používáním? A co třeba integrace s Facebookem a Instagramem? Jak to funguje v praxi? Opravdu to pomáhá k lepší zákaznické spokojenosti nebo je to jen další věc navíc? A co automatizované e-maily? Je to dobrý nápad nebo to zákazníky spíš odrazuje? Děkuji za jakékoliv tipy a rady, jsem teď na začátku a snažím se vytvořit něco funkčního a užitečného.

151 slov
1.5 minut čtení
8. 9. 2024
Eliška Janková

Pokud začínáš, tak určitě zvaž nějaké chatboty. Ty jsou super na odpovědi na časté dotazy, jako je sledování objednávek nebo vracení zboží, což dost šetří čas. Můžeš se podívat na platformy jako Tidio nebo Chatfuel, mají i free verze. Zendesk a Freshdesk jsou sice fajn, ale pro začátek možná budeš chtít něco jednoduššího.

Integrace s Facebookem a Instagramem je fakt dobrá. Zákazníci ti můžou napsat přímo tam a ty můžeš odpovídat skrz jeden systém, což je pohodlný. Je to o dost rychlejší než emaily.

Automatizovaný e-maily jsou super nápad, pokud je uděláš tak, aby byly osobní a ne jen generický spam. Například potvrzení objednávky nebo připomínky na opuštěné košíky fungují dobře. Zákazníci to ocení.

V zásadě, čím víc procesu automatizuješ, tím víc času máš na řešení složitějších problémů osobně. Takže to rozhodně stojí za to.

133 slov
1.3 minut čtení
7. 10. 2024
Jindřich Jonáš

Když to vezmu kolem a kolem, tak určitě bys měl mít chatboty, to je teďka fakt trendy. Můžeš je použít na webu i na sociálních sítích, což je skvělá věc. Odpovídají na běžné otázky a dokážou ušetřit spoustu času. Pak jsou tu nástroje jako Zendesk nebo Freshdesk, co dokážou centralizovat veškerou komunikaci. Integrace s Facebookem a Instagramem? To je super, protože spousta lidí se ptá přímo tam, takže ti to pomůže zůstat v kontaktu se zákazníkama. Automatizované e-maily? Když to nastavíš dobře, tak jo, ale pozor – nesmíš to přehnat. Zákazníci to ocení, když dostanou info o objednávce nebo nějaké tipy na produkty, ale spamovat je se vším možným není dobrý nápad. Takže zkus tyhle věci a uvidíš, co ti sedne nejlíp.

122 slov
1.2 minut čtení
4. 8. 2024
Jaroslav Průcha
Succeed.cz/Články/E-commerce trendy
Co byste měli vědět o automatizaci zákaznického servisu ve vašem e-shopu?V tomto článku se podíváme na to, jak automatizace zákaznického servisu může zefektivnit vaše podnikání v online prodeji. Prozkoumáme nové technologie...
1000 slov
10 minut čtení
10. 7. 2021
Petra Svobodová
Přečíst článek
Podobné otázky