Jaké nástroje na automatizaci zákaznického servisu by měl mít můj e-shop?
Zdravím všechny, chtěl bych se zeptat, jaké nástroje na automatizaci zákaznického servisu byste doporučili pro svůj e-shop? Zajímá mě, co všechno je potřeba mít, aby to fungovalo efektivně. Myslím tím třeba chatboty, které by mohly odpovídat na časté dotazy nebo nějaké systémy pro sledování objednávek a řešení problémů. Mám pocit, že v dnešní době, kdy se vše digitalizuje, je důležité mít něco, co zákazníkům usnadní komunikaci a zrychlí celý proces. Slyšel jsem o různých platformách jako Zendesk nebo Freshdesk, ale nevím, zda jsou pro mě to pravé. Jaké máte zkušenosti s jejich používáním? A co třeba integrace s Facebookem a Instagramem? Jak to funguje v praxi? Opravdu to pomáhá k lepší zákaznické spokojenosti nebo je to jen další věc navíc? A co automatizované e-maily? Je to dobrý nápad nebo to zákazníky spíš odrazuje? Děkuji za jakékoliv tipy a rady, jsem teď na začátku a snažím se vytvořit něco funkčního a užitečného.