Lepší cílení reklamy na základě analýz zákaznického chování
Zajímalo by mě, jak efektivněji cílit reklamu, když mám k dispozici různé analýzy zákaznického chování. V poslední době jsem se dostal do problematiky digitálního marketingu a zjistil jsem, jak důležité je znát své zákazníky a jejich preference. Ale jak na to? Mám nějaké základní údaje z webové analytiky a sociálních sítí, ale jak je mohu využít pro lepší cílení reklamních kampaní? Jaké konkrétní metody nebo nástroje byste doporučili k analýze chování uživatelů, a jak tyto poznatky přetavit do praxe? Je dobré sledovat třeba čas strávený na stránkách, nebo spíše konverzní poměr? A co segmentace - má smysl rozdělovat zákazníky do různých skupin na základě jejich chování, nebo je lepší mít jeden univerzální přístup? Rád bych slyšel vaše zkušenosti s tímto tématem, protože chci, aby moje reklama byla co nejúčinnější a zasahovala správné lidi. Díky za jakékoli tipy nebo rady!