Co všechno bych měl sledovat v datech, abych zvýšil prodeje na svém e-shopu?
Zajímalo by mě, co všechno bych měl vlastně sledovat, abych zlepšil prodeje na svém e-shopu. Mám pocit, že mám dobré produkty a snažím se o marketing, ale prodeje nejsou takové, jaké bych chtěl. Slyšel jsem, že data jsou klíčová, ale nevím přesně, na co bych se měl zaměřit. Měla by to být analýza návštěvnosti? Jak důležité jsou konverzní poměry a jak je mohu optimalizovat? Co třeba sledování chování uživatelů na webu? Jak zjistit, které produkty se prodávají nejlépe a které naopak skoro vůbec ne? Je dobré zaměřit se i na demografické údaje zákazníků a jak je využít pro cílenou reklamu? Co bych měl vědět o opuštěných košících a jak s tím pracovat? Jaká metrika je opravdu klíčová pro úspěch e-shopu? Má smysl sledovat i zpětnou vazbu zákazníků a recenze produktů, nebo je to spíše vedlejší? A co SEO? Jak moc to ovlivňuje prodeje a co všechno bych měl mít pod kontrolou v této oblasti? Odpovědi na tyto otázky by mi mohly hodně pomoci v tom, abych konečně posunul svůj e-shop směrem k většímu úspěchu. Díky za všechny rady!