Succeed.cz/Fórum/Cítím se přepracovaný z práce a podnikání, co s tím?

Cítím se přepracovaný z práce a podnikání, co s tím?

Jsem v situaci, kdy se cítím naprosto vyčerpaný a přepracovaný. Pracuji na plný úvazek a k tomu se snažím rozjet své vlastní podnikání, což je asi ta největší výzva, které čelím. Mám pocit, že mi to všechno začíná přerůstat přes hlavu. Někdy si říkám, jestli to má vůbec smysl, nebo jestli bych neměl zvolnit a zamyslet se nad tím, co vlastně chci. Jak to zvládáte vy? Jaké máte tipy na to, když se člověk ocitne v takovéto situaci? Zkoušel jsem různé techniky relaxace a plánování času, ale nic moc nepomáhá. Mám pocit, že i když se snažím organizovat svůj čas, stejně mi to uniká mezi prsty. Taky mě nenapadá, jak najít rovnováhu mezi prací a osobním životem, když mám na krku tolik povinností. Je tady někdo, kdo si prošel podobným obdobím? Jak jste se s tím vyrovnali? Co vám pomohlo najít klid a obnovit energii? Díky za jakoukoliv radu.

149 slov
1.5 minut čtení
26. 10. 2024
Jindřich Jonáš

Tohle znám, je to fakt těžký. Mě pomohlo si udělat jasný hranice mezi prací a osobním životem. Zkus si naplánovat konkrétní hodiny na práci a pak prostě vypnout. Taky jsem zkusil delegovat věci, co se dají, třeba někomu předat úkoly v podnikání. A ještě dobrá rada – zkus fakt odpočívat, i když se ti to zdá jako ztráta času, ale ono to pak přinese víc energie. Klidně si dej pauzu na sport nebo něco, co tě baví. Někdy je fajn si jen tak sednout a prostě nic nedělat. Hlavně nebuď na sebe moc přísný, každý máme své limity.

98 slov
1 minut čtení
7. 9. 2024
Alena Kovaříková