Jak si nastavit pracovní dobu, když pracuji na volné noze?
Pracuji na volné noze už nějakou dobu a přemýšlím, jak si správně nastavit pracovní dobu. Je to pro mě docela výzva, protože nemám pevnou pracovní dobu jako v klasické kanceláři. Zároveň chci být efektivní a mít čas i na osobní život. Jaké jsou vaše tipy na to, jak se naučit organizovat svůj čas, abych nezapomněl na důležité úkoly a zároveň si nenechal ujít chvíle odpočinku? Zkoušel jsem si napsat harmonogram, ale nikdy mi to nevydrží. Jak to děláte vy? Měly by se třeba dodržovat určité bloky času na práci a další bloky na přestávky? A co udělat, když mi do plánu vstoupí nečekané zakázky nebo schůzky? Jak se s tím vlastně poprat a nespadnout do chaosu? Rád bych slyšel vaše názory a rady, protože cítím, že bych mohl být mnohem produktivnější a lépe se soustředit na projekty, které dělám. Děkuju předem za vaše nápady!