Succeed.cz/Fórum/Hledám tipy na platformy pro freelancery, kde se dají najít lepší zakázky

Hledám tipy na platformy pro freelancery, kde se dají najít lepší zakázky

Zdravím všechny, už nějakou dobu pracuji jako freelancer a cítím, že bych potřeboval posunout své podnikání na vyšší úroveň. Mám zkušenosti s několika platformami, ale přiznám se, že většina zakázek, které jsem tam našel, byla spíše podprůměrné a za nízké ceny. Chci se zaměřit na kvalitnější projekty a klienty, kteří si váží dobré práce a jsou ochotni zaplatit adekvátní odměnu. Proto se chci zeptat: Jaké platformy doporučujete pro freelancery, kteří chtějí získat lepší zakázky? Myslím tím zejména weby, kde bych mohl najít zajímavé projekty v oblastech jako je grafický design, copywriting nebo web development. Narazil jsem už na pár jmen jako Upwork nebo Fiverr, ale mám pocit, že existují i další alternativy, které možná nejsou tolik známé. Měli byste nějaké tipy nebo osobní zkušenosti? Jaké platformy vám pomohly získat kvalitnější zakázky? Jak jste s nimi spokojeni a co byste doporučili nováčkům v oboru? Rád bych slyšel vaše názory a rady. Děkuji!

151 slov
1.5 minut čtení
18. 5. 2024
Dana Vítková

Myslím, že bys měl zkusit třeba Toptal nebo 99designs. Toptal je fajn pro vývojáře a designéry, tam se dostanou jen ti nejlepší, takže i zakázky jsou lepší a víc placené. 99designs je super pro grafiky, tam si lidi soutěží o návrhy, takže můžeš najít kvalitní klienty. Pak je tu ještě Freelancer.com, ale i když tam je hodně projektů, často to bývá o nízkých cenách. Můžeš taky zkusit LinkedIn - tam si můžeš budovat síť a hledat zajímavé nabídky. Pak ještě Behance, pokud děláš design, tam se dají najít super projekty. Udržuj si profil aktuální a snaž se zapojit do komunity, to může pomoct. Držím palce!

105 slov
1.1 minut čtení
23. 5. 2023
Věra Dobiášová