Jak na prokrastinaci pomocí plánovacích aplikací?
Proč je tak těžké se donutit k práci, když kolem nás existuje tolik rozptylování? Někdy bych chtěl vědět, jak efektivně využívat plánovací aplikace, abych překonal prokrastinaci. Mám pocit, že i když si naplánuji den, stejně se snadno nechám vyrušit různými věcmi. Například, když si otevřu telefon a vidím notifikace z různých sociálních sítí, je to jako magnet. Jaké aplikace byste doporučili? A jak je správně nastavit, aby mě motivovaly k práci a zároveň mi pomohly lépe organizovat úkoly? Je lepší mít všechno na jednom místě, nebo raději používat víc aplikací na různé úkoly? Můžete sdílet nějaké konkrétní tipy, jak si nastavit priority a stanovit realistické cíle? Co třeba používat časovač nebo metodu Pomodoro v kombinaci s plánováním? Jak s tím máte zkušenosti? Rád bych slyšel vaše názory a rady od těch, kteří se s touto výzvou také potýkají. Díky!