Jaké online nástroje doporučujete pro plánování projektových schůzek?
Mám na srdci otázku ohledně plánování projektových schůzek, protože s tím mám poslední dobou trochu potíže. Když se snažím organizovat schůzky se svým týmem, často narazím na problémy s dostupností jednotlivých členů nebo s tím, že je těžké najít společný čas. Slyšel jsem, že existuje spousta nástrojů, které by mi mohly usnadnit život, ale nevím, které z nich jsou opravdu efektivní a užitečné. Zajímalo by mě, jestli máte nějaké tipy na online platformy nebo aplikace, které by mohly pomoci s plánováním těchto schůzek. Třeba něco jako kalendáře nebo aplikace pro plánování času? Jaké funkce byste doporučili hledat v těchto nástrojích? A co přímo používáte vy ve svém podnikání? Vím, že některé nástroje umožňují synchronizaci s kalendáři a posílání upomínek, což by bylo skvělé, ale nevím, co je nejlepší volba. Rád bych slyšel vaše zkušenosti a názory, abych se mohl lépe rozhodnout. Děkuji!