Succeed.cz/Fórum/Jak si udržet motivaci během náročného týdne?

Jak si udržet motivaci během náročného týdne?

V poslední době se snažím být co nejproduktivnější a dosahovat svých cílů, ale pokaždé, když přijde náročný týden, začínám ztrácet motivaci. Mám plno práce, termíny se blíží a já se cítím jako bych byl na pokraji vyhoření. Zkoušel jsem různé techniky, jako je plánování úkolů nebo nastavování priorit, ale stejně se v tom často ztrácím. V těchto stresujících obdobích je pro mě těžké udržet si pozitivní myšlení a energii, abych vše zvládl. Jak tedy můžete udržet motivaci, když máte před sebou dlouhý a náročný týden plný výzev? Co vám pomáhá zůstat soustředěný a produktivní, když jste unavení a máte pocit, že vás čeká ještě spousta práce? Pomohla by mi nějaká konkrétní rada nebo technika, kterou si můžete ověřit v praxi? Rád bych slyšel vaše zkušenosti a tipy na to, jak překonat tyto těžké chvíle bez toho, abych ztratil nadšení pro to, co dělám.

143 slov
1.4 minut čtení
27. 3. 2023
Adam Valenta

Mám podobné potíže, když mě čeká náročný týden, takže pár tipů, co mi pomáhá: zkus si rozdělit úkoly na menší kousky, je to méně stresující. A dej si pauzy, třeba 5 minut po každé hodině – protáhnout se nebo si udělat čaj. Pomáhá mi i napsat si seznam úkolů a odškrtávat hotové věci, to tě motivuje pokračovat. Taky se snažím mít pozitivní afirmace na očích, prostě si říkat, že to zvládnu. Klidně si udělej plán na večer jako odměnu za splněné úkoly. A nezapomínej na spánek – vyspat se je klíčové, jinak jsi unavený a nic nestíháš. Držím palce!

99 slov
1 minut čtení
13. 9. 2024
Radka Svobodová