Jak poznat, kdo je na networkingové akci důležitý?
Když se chystám na networkingovou akci, mám z toho většinou smíšené pocity. Na jedné straně jsem nadšený z příležitosti potkat nové lidi a rozšířit své kontakty, ale na druhé straně mě trápí otázka, jak vlastně poznat, kdo je na takové akci ten důležitý. Je to vůbec možné? Jaké jsou nějaké signály, podle kterých bych mohl zjistit, kdo má vliv nebo kdo je užitečný pro můj profesní růst? Je to o tom, jak si lidé budují svou značku, nebo jde spíš o to, jak se prezentují, když mluví s ostatními? Někdy mám pocit, že ti nejhlasitější a nejvíc sebevědomí nejsou nutně ti správní lidé, se kterými se chci spojit. Měli byste mít nějaké tipy na to, jak rozpoznat potenciální partnery nebo mentory mezi mořem lidí? Zajímalo by mě také, jestli je dobrý nápad se zaměřit na určité profesní pozice nebo obory. Jak poznám, zda je někdo zajímavý pro mé oblasti zájmu? Vím, že některé akce mají určité cílové skupiny a že se tam sejdou lidé z různých oborů. Jak tedy efektivně přistupovat k lidem a ptát se na jejich zkušenosti a odbornosti bez toho, abych vypadal příliš úzkoprsý nebo povrchní? Jaký je nejlepší způsob, jak rozvinout rozhovor tak, aby vedl k něčemu smysluplnému? Víte o nějakých konkrétních technikách nebo metodách, které by mi pomohly lépe vyhodnotit důležitost lidí na networkingových akcích? Jak v tomhle ohledu funguje intuice? Podělte se prosím o své zkušenosti!