Jaké aplikace doporučujete pro plánování úkolů?
Když jsem se rozhodl, že chci být produktivnější a lépe organizovat svůj čas, začal jsem hledat nějaké aplikace na plánování úkolů. Je to teď tak důležité, když máme tolik věcí, které se snažíme stihnout, že? Od pracovních projektů po osobní úkoly, je toho opravdu hodně. Já už vyzkoušel několik různých nástrojů, ale pořád hledám, co by bylo nejlepší a nejefektivnější. Mám rád aplikace, které jsou jednoduché na používání, ale zároveň nabízejí i nějaké pokročilé funkce. Mělo by to být něco, co mi pomůže vidět všechny úkoly na jednom místě a ideálně i s možností nastavit si připomínky nebo mít přehled o termínech. Také bych ocenil, kdyby to šlo synchronizovat s kalendářem, abych měl všechno hezky pohromadě. Viděl jsem několik tipů online, ale zajímalo by mě, co používáte vy osobně. Jaké aplikace jste si oblíbili pro plánování úkolů? Jak vám pomáhají v organizaci práce nebo studia? Chtěl bych slyšet vaše zkušenosti a doporučení. Možná bych se mohl inspirovat a najít něco, co mi konečně sedne! Díky moc za pomoc!