Jak se nejlépe připravit na nový úkol na vyšší pozici?
Mám před sebou velkou změnu, protože jsem dostal nabídku na novou pozici, která je mnohem vyšší než ta, co jsem měl doteď. Jsem nadšený, ale zároveň i nervózní, protože nevím, jak se mám na tuhle výzvu pořádně připravit. Máte nějaké tipy, jak se efektivně připravit na nový úkol a zvýšit svoje šance na úspěch? Myslíte, že bych měl hodně studovat o firmě a oboru, ve kterém budu teď pracovat? Co třeba zlepšit své dovednosti v oblasti vedení týmu nebo strategického myšlení? Má smysl si najít mentora, který by mi mohl poradit a pomoct mi s přechodem na tuto novou úroveň? Jaké zdroje nebo knihy byste doporučili k tomu, abych se co nejlépe připravil na nové povinnosti? Dále bych se chtěl zeptat, jestli je důležité budovat vztahy s kolegy ještě před tím, než do nové role nastoupím. Jaké jsou vaše zkušenosti s adaptací na vyšší pozice? Měli jste někdy pocit, že vás nový úkol převyšuje a jak jste to zvládli? Díky moc za jakoukoli radu!