Succeed.cz/Fórum/Co zahrnout do své online prezentace, abych vypadal profesionálně?

Co zahrnout do své online prezentace, abych vypadal profesionálně?

Když přemýšlím o tom, jak bych měl vypadat v online světě, dostávám se k otázce, co všechno zahrnout do své online prezentace, aby to vypadalo profesionálně. Je jasné, že první dojem je zásadní, a tak si říkám, jestli má smysl investovat čas a energii do vytvoření skvělého profilu na sociálních sítích nebo osobní webové stránky. Ale co vlastně znamená mít ‚profesionální‘ prezentaci? Je to jen o dobrých fotkách a pečlivě napsaném životopisu? Měli bychom také zahrnout naše dovednosti, projekty nebo snad i reference od kolegů? A co třeba ukázky našich prací? Myslím tím, že pokud jsem grafik nebo programátor, určitě bych měl mít portfolio, které předvede mé nejlepší výtvory. Ale co lidé, kteří pracují v jiných oborech? Jak mohou oni ukázat svůj profesionální potenciál v online prostoru? Zajímalo by mě také, jak důležitá je konzistence ve stylu a tónu komunikace napříč různými platformami. Je lepší mít stejnou profilovou fotku všude, nebo to nevadí? A co obsah? Měl bych pravidelně přispívat nějakými zajímavými články nebo příspěvky ze svého oboru? Jak často je příliš často? A ještě jedna věc - jakou roli hrají klíčová slova a SEO v mé online prezentaci? Měli bychom se na to zaměřit už od začátku, nebo se tím zabývat později, když už máme nějakou základní webovou stránku nebo profil hotový? Takže co vlastně platí pro to, aby si lidé řekli: "Jo, tenhle člověk ví, co dělá"?

229 slov
2.3 minut čtení
4. 3. 2024
Robert Trnka

To, co zahrnout do online prezentace, záleží na oboru, ale pár základních věcí platí pro všechny. Za prvé, kvalitní fotka – ideálně profesionální profilovka. Dobrý životopis je samozřejmostí, ale nezapomeň na dovednosti a projekty, co jsi dělal. Pokud máš portfolio (grafik, programátor), tak to ukázat musíš, to je bez debaty.

Pro ostatní obory by měly být důležité reference od kolegů nebo klientů, co potvrdí tvou odbornost. Konzistence je důležitá – stejné fotky a styl komunikace napříč platformami ti dodá na důvěryhodnosti. Co se týče příspěvků, pravidelnost je fajn, ale ne přehnaně častě – možná tak jednou za týden něco zajímavého sdílet.

Klíčová slova a SEO se hodí řešit hned na začátku, pokud chceš být vidět. Takže shrnutí: fotka, životopis s dovednostmi, projekty nebo reference a pravidelný obsah. Ať to vypadá jakože víš, co děláš.

134 slov
1.3 minut čtení
20. 12. 2024
Jiří Černý

Jasně, online prezentace je dneska fakt důležitá. Nejdřív bych se zaměřil na profilovku – měla by být profesionální, ideálně si ji nechat stejnou na všech sítích. Pak je dobrý mít kvalitní bio – stručně a jasně o sobě, co děláš a čím se zabýváš. Pokud máš nějaké dovednosti nebo certifikace, klidně je tam vyjmenuj. Portfolio je super, pokud jsi grafik nebo programátor – prostě všechno to nejlepší, co jsi udělal. Ale i pro jiný obory můžeš třeba sdílet úspěchy nebo projekty, na kterejch jsi dělal. Když pravidelně přispíváš s článkama nebo tipama z oboru, tak to rozhodně zvedne tvou viditelnost. Se SEO bych začal od začátku – klíčový slova ti mohou pomoct, aby tě víc lidí našlo. Častost příspěvků je individuální, ale radši než každý den, tak třeba jednou za týden ať to nevypadá jako spam. Takže shrnuto – konzistentní profil, kvalitní obsah a pravidelný aktualizace. To ti pomůže vypadat jako profík.

152 slov
1.5 minut čtení
10. 12. 2024
Marcela Škodová
Succeed.cz/Články/Branding osobnosti
Jak definovat a komunikovat svou osobní značku v digitálním světě?Tento článek přináší praktické tipy pro vytváření jasné a důvěryhodné osobní značky, která osloví vaši cílovou skupinu v digitálním světě.
1000 slov
10 minut čtení
20. 2. 2023
Karolína Malá
Přečíst článek
Podobné otázky