Succeed.cz/Fórum/Jak zjistit, co je teď trendy pro moji značku?

Jak zjistit, co je teď trendy pro moji značku?

V posledních měsících se mi zdá, že najít ty správné trendy pro mou značku je jako hledat jehlu v kupce sena. Rád bych se zeptal, jak na to jít efektivněji. Jaké jsou nejlepší způsoby, jak sledovat aktuální trendy v mém odvětví? Mám se zaměřit na sociální sítě, nebo spíš na odborné publikace? Myslíte, že by stálo za to zapojit se do nějakých online komunit a diskuzí, kde se pohybují lidé z mé branže? Zajímalo by mě také, zda sledujete nějaké specifické influencery nebo blogy, které vám pomáhají udržet krok s novinkami a trendy. Co třeba nástroje pro analýzu trhu? Představoval jsem si, že by mohly být užitečné, ale nevím, které si vybrat. Jaké máte zkušenosti s vyhodnocováním dat a informací o trendech? A co vaše osobní tipy – co funguje vám? Jaký byl váš první krok, když jste chtěli zjistit, co je teď in a co ne? Budu rád za jakékoliv postřehy, protože chci, aby má značka byla stále relevantní a moderní.

162 slov
1.6 minut čtení
19. 1. 2023
Markéta Fojtíková

Když chci zjistit trendy, tak většinou začnu na sociálních sítích. Instagram a TikTok jsou super pro inspiraci, zvlášť sleduju hashtagy, co se týkají mýho odvětví. Odborný články a blogy taky nejsou k zahození, ale někdy to chce víc času. Zkusím se zapojit do nějakých Facebook skupin nebo Reddit diskuzí, tam se dozvíš hodně zajímavých věcí přímo od lidí z branže. Influencery sleduju taky, ale spíš ty menší, co mají věrnou komunitu, než ty s obrovským počtem followerů. Nástroje jako Google Trends nebo BuzzSumo mi pomáhají zjistit, co lidi hledaj a co je aktuálně populární. Osobně se snažím pravidelně monitorovat konkurenci a jejich marketingový strategie, to mi dává dost informací o tom, co frčí. První krok? Prozkoumat, co dělaj úspěšný značky a jak reagujou na trendy.

125 slov
1.3 minut čtení
28. 9. 2024
Helena Fojtíková

To, co hledáš, je fakt důležitý. Já bych se určitě zaměřil na sociální sítě, hlavně Instagram a TikTok, tam se to teď hemží trendy. Sleduj hashtagy související s tvou značkou a zkoušej analyzovat, co lidi nejvíc sdílí. Odborný publikace jsou taky fajn, ale někdy se to může zdát trochu zastaralý.

Online komunity jako Facebook skupiny nebo Reddit jsou super, tam najdeš lidi, co se pohybují v oboru a sdílí zajímavý info. Co se influencerů týče, tak určitě sleduj ty, co mají podobný audience jako tvoje značka, ale nevybírej jen ty velký – často má smysl koukat i na menší, ale užší spolupráce.

Na nástroje pro analýzu trhu bych se taky podíval. Například Google Trends nebo BuzzSumo ti můžou ukázat, co je aktuální. Zkus si udělat nějaké vlastní analýzy – třeba sleduj, jak reaguje tvoje publikum na různé příspěvky a uvidíš, co funguje.

Můj tip? Začni s tím sledováním trendů na sociálních sítích a zapoj se do diskuzí. To ti dá nejrychlejší přehled o tom, co lidi teď frčí.

168 slov
1.7 minut čtení
2. 10. 2024
David Eliáš
Succeed.cz/Články/Branding osobnosti
Jak přizpůsobit svou osobní značku měnícím se trendům trhu?Objevte efektivní strategie pro udržení relevance a konkurenceschopnosti vaší osobní značky v dynamickém tržním prostředí.
1000 slov
10 minut čtení
30. 3. 2021
David Horák
Přečíst článek
Podobné otázky