Co dělat, pokud se moje značka neshoduje s aktuálním trendem?
V poslední době jsem si začal všímat, že moje značka, kterou jsem budoval už nějakou dobu, se nějak neshoduje s tím, co je teď populární. Zkouším přemýšlet, jestli je to důvod k obavám nebo jestli bych měl něco změnit. Měla bych se snažit přizpůsobit trendům, které jsou teď in, nebo si raději stát za tím, co dělám? Když vidím ostatní značky jak efektivně využívají sociální média a influencer marketing, cítím se trošku ztracený. Co když moje cílová skupina už není tak aktivní v oblastech, na které jsem se zaměřil? Jak mám vlastně zjistit, co teď lidé chtějí a co je pro ně atraktivní? Mám zkusit provést nějakou analýzu trhu nebo se zaměřit na zpětnou vazbu od zákazníků? A co když zůstanu věrný svému stylu a oni si to nakonec oblíbí i tak? Také mě zajímá, jak moc bych měl investovat do redesignu značky nebo změny produktového portfolia. Je vůbec možné najít rovnováhu mezi tím být autentický a zároveň se přizpůsobit potřebám trhu? Jaké máte zkušenosti vy? Co byste doporučili v situaci, kdy máte pocit, že vaše značka už neodpovídá současným trendům?