Jak zhodnotit úspěšnost své kampaně na Facebooku?
Když se pustím do reklamní kampaně na Facebooku, vždycky mě zajímá, jak si vlastně vedu. Ale jak to změřit? Mám sledovat počet lajků a sdílení, nebo je důležitější konverze a prodeje? Mám se zaměřit na dosah a zapojení uživatelů, nebo je lepší kouknout na návratnost investic? A co třeba náklady na získání zákazníka? Jak vlastně zjistit, jestli moje reklama funguje tak, jak má? Zkoušel jsem různé metody sledování a analytics, ale občas mám pocit, že se v tom utápím. Jaké metriky jsou pro vás nejdůležitější při hodnocení úspěšnosti kampaně? Jak často byste měli kampaně vyhodnocovat a měnit strategie? Co když si myslím, že mi kampaň skvěle funguje, ale čísla ukazují něco jiného? Jaké praktické tipy nebo nástroje používáte pro analýzu výsledků vaší reklamní činnosti na Facebooku?