Co se považuje za dobrý engagement rate na Instagramu?
Když se bavíme o tom, co je vlastně dobrý engagement rate na Instagramu, tak mě to docela zajímá. Všude čtu, že by se měl člověk orientovat na nějaké procento, ale co to vlastně obnáší? Je jasné, že když má někdo milion sledujících, tak mu asi stačí nižší procento zapojení, aby měl pocit úspěchu, ale jak je to s menšími profily? Jaký engagement rate se tedy považuje za průměrný a jaký už za skvělý? Když sleduji různé influencery a značky, vypadá to, že se čísla pohybují všude možně. Někdo říká, že 2-3 % je v pohodě, jiní zase tvrdí, že pod 5 % už je to špatné. Jak to vidíte vy? Jaké jsou vaše zkušenosti s engagementem na Instagramu? Co všechno vlastně započítáváte do toho engagementu? Jenom lajky a komentáře, nebo i sdílení a ukládání příspěvků? A co třeba příběhy? Jak moc je důležité mít dobrý engagement rate pro budování značky nebo pro monetizaci obsahu? Mám pocit, že se v tom někdy ztrácím a chtěl bych si udělat jasnější představu o tom, co je vlastně normální a co už může být považováno za úspěch. Takže pokud máte nějaké tipy nebo zkušenosti, budu moc rád! Děkuji!