Co dělat, když mi termíny utíkají?
Už nějakou dobu se snažím zorganizovat svůj čas a stíhat všechny povinnosti, ale mám pocit, že se mi to nedaří. Neustále mi utíkají termíny, ať už jde o práci, projekty nebo osobní záležitosti. Dříve jsem byl schopen si vše naplánovat a dodržet, ale teď je to jako bych měl na sobě nějaký neviditelný zámek, který mi brání být efektivní. Ráno začnu s vervou a plány, ale jakmile se do toho pustím, zjistím, že jsem ztratil sled událostí a důležité úkoly se mi hromadí. Co byste doporučili? Jaké techniky, aplikace nebo strategie mohu vyzkoušet, abych se z toho dostal? Mám zkusit nějaké time management metody nebo se zaměřit na prioritizaci úkolů? Je lepší si vše psát na papír, nebo existují efektivnější digitální nástroje? A co třeba delegování úkolů - má to smysl v mém případě? Vím, že potřebuji změnu, ale nevím, kde začít. Jak se s tímto problémem potýkáte vy? Děkuji za jakoukoli radu.