Succeed.cz/Fórum/Jaké digitální nástroje mi mohou pomoct efektivněji organizovat pracovní úkoly?

Jaké digitální nástroje mi mohou pomoct efektivněji organizovat pracovní úkoly?

V dnešní uspěchané době, kdy je pořád co dělat a nikdy není dost času, bych potřeboval poradit ohledně digitálních nástrojů, které by mi usnadnily organizaci pracovních úkolů. Mám pocit, že se v tom začínám ztrácet, úkoly se mi hromadí a já je nedokážu efektivně spravovat. Možná existují nějaké aplikace nebo programy, které by mi mohly pomoci lépe si naplánovat den a mít přehled o tom, co všechno musím stihnout. Zajímalo by mě, jestli někdo má zkušenosti s nástroji jako jsou to-do listy nebo kalendáře. Jaké konkrétní aplikace používáte? Vím, že třeba Trello nebo Asana jsou populární, ale nejsem si jistý, jestli to bude pro mě to pravé. Jak se s tím pracuje? Umožňují mi nastavit priority? A co sdílení úkolů s kolegy, funguje to dobře? Někdo doporučoval i aplikace jako Notion nebo ClickUp, ale zatím jsem se do nich nepodíval. Jaké máte názory na tyto nástroje? Co vám pomohlo nejvíc? Rád bych slyšel názory od lidí, kteří už mají nějakou praxi s organizací úkolů pomocí digitálních nástrojů. Jaký systém vám funguje nejlépe a jak jste si ho nastavili? Díky všem za tipy!

182 slov
1.8 minut čtení
12. 2. 2024
Milan Pešta

Myslím, že na organizaci úkolů ti fakt pomůžou různé digitální nástroje. Osobně používám Todoist a docela mi to vyhovuje. Můžeš si tam nastavit priority, termíny a dokonce i opakující se úkoly. Je to jednoduché a přehledné. Kalendář Google taky doporučuju, protože ti ukáže viditelně, co máš na každý den.

Trello je super na projektový management, zvlášť když pracuješ v týmu. Můžeš si tam vytvořit desky, seznamy a karty, což je dobrý pro vizuální přehled. Asana je podobná, ale má víc funkcí na sledování pokroku, takže pokud potřebuješ detailní reporty, tak to může být lepší volba.

Notion je skvělý pro ty, co chtějí mít všechno na jednom místě – úkoly, poznámky, databáze. Trochu složitější na začátek, ale když si ho nastavíš podle sebe, tak to může být hrozně užitečný. ClickUp je další možnost – má spoustu funkcí a integrací. Záleží na tom, co přesně potřebuješ.

Zkus si pár těchto nástrojů vyzkoušet a uvidíš, co ti sedí nejlíp. Každý má něco do sebe a najít ten správný systém může chvíli trvat.

168 slov
1.7 minut čtení
9. 8. 2024
Miroslava Hrušková

Tak já můžu doporučit pár aplikací, co fakt pomáhají. Osobně používám Todoist – je to jednoduchý to-do list, kde si můžeš snadno nastavit úkoly a priority. Funguje to dobře i na mobilu, takže máš všechno po ruce. Pak je tu Notion, což je super flexibilní nástroj. Můžeš si tam vytvořit vlastní systém pro plánování, ale chce to trochu času se to naučit. Co se týče Trello a Asana, ty jsou skvělý na týmovou spolupráci a sdílení úkolů, ale pro mě byly občas až moc složité. ClickUp je taky fajn, má hodně funkcí jako sledování času a reporty. Záleží na tom, co vlastně potřebuješ – jestli spíš něco jednoduchého na osobní úkoly nebo něco robustnějšího pro tým. Každopádně doporučuji vyzkoušet pár z nich a zjistit, co ti sedne nejlíp.

128 slov
1.3 minut čtení
19. 12. 2024
Anna Prokopová
Succeed.cz/Články/Efektivita práce
Vliv digitálních nástrojů na zlepšení pracovní výkonnostiObjevte, jak správné použití technologií a aplikací může transformovat vaši každodenní práci a zlepšit pracovní výkonnost.
1000 slov
10 minut čtení
12. 9. 2022
Tomáš Březina
Přečíst článek
Podobné otázky