Jak můžu zlepšit konverzní poměr, aniž bych ztratil své zákazníky?
Mám na srdci otázku ohledně konverzí a zákaznické zkušenosti. V poslední době se snažím optimalizovat svůj online obchod a hledám způsoby, jak zvýšit konverzní poměr, ale zároveň nechci přijít o své stávající zákazníky. Slyšel jsem spoustu rad o různých technikách, jako je A/B testování, vylepšení uživatelského rozhraní nebo třeba cílenější marketing. Ale obávám se, že pokud začnu příliš měnit to, co nyní funguje, tak ztratím lidi, kteří už u mě nakupují. Je to takové vyvážení mezi tím, co je pro nové zákazníky atraktivní a co oceňují ti stávající. Jaké konkrétní praktiky bych mohl zkusit, abych nepřetrhl tenká vlákna důvěry a loajality? Měli jste někdo podobné obavy? Co vám pomohlo najít tu správnou cestu? Děkuji za jakoukoli pomoc nebo zkušenosti!